måndag 25 april 2011

Ridskolehäst

idag har vi haft gäster.
och min kompis är en av gästerna och heter Nora.
Hon fick rida idag på lille denvis :)))
Jag red till honom först lite ;)
Sen red hon honom och det gick jättefint. jag fick springa brevid med tyglrna i handen ;D

Vi red sedan ut så jag hade honom i grimskaft, de gick riktigt bra ju :)
Sen skulle vi testa hoppa oxå. men det hann hon aldrig men de gjorde ja :D (Y)
Jag skulle bara hoppa fram honom åt henne lite, han blev typ skiiitpigg när han såg hindret, och bara bjöd framåt, och jag lät honom göra det.
Han hoppade av precis där han skulle och sen la hon bara upp brädan på den ndra stocken så det blev en kombination. Han hppade rent ut sagt SUPER kan inte beskriva hur otroligt underbart det känns när han hoppar som en ängel !
Han bara blir bääst :D !
och när han blir så pigg samtidigt :D helt underbart :D

Imorgon är det markarbete för Sara igen :)
kunde ju inte förra veckan för då tränade jag för Peter Eriksson !!! :pp

Nu orkar jag helt enkelt inte skriva mer, så jag får väl lägga ut någon outfit ;)

Nu får ni bilder från idag :D



Min fina lilla prins (L) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar